søndag den 4. november 2012

Dårligt Nyt

Torsdag aften var jeg og to af mine veninder på en sviptur til Staden. Vi havde fået billetter til at være publikum ved Anders Lund Madsens tv-show 'Dårligt Nyt', som vises hver torsdag på DR1 kl 22.30. Programmet vises LIVE og optages i Studie 4 i DR's Koncerthus. Jeg har ikke tidligere været i den Blå Blok, så blev vældig fascineret af den. Jeg vil gerne på rundvisning derinde en dag. Og jeg vil rigtig gerne høre en koncert inde i den store smukke koncertsal.

Anyways, det var en rigtig fed oplevelse at være med 'bag kulisserne'. For to år siden var jeg også publikum ved hans show 'Det Nye Talkshow', og jeg må indrømme, at dét program humormæssigt var noget mere mig end 'Dårligt Nyt'. Ikke destomindre var det hyggeligt og et dejligt minde af ha'.





Hvis du har lyst, kan du se udsendelsen HER - vi sidder i den yderste sektion til ventre på første række, selvfølgelig. Og hvis du ikke gider se hele udsendelsen, men kun det allersjoveste, så skal du spole frem til ca. 16 min inde i klippet og se med dérfra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar