søndag den 18. november 2012

Time flies - and so do I...

Nå, jeg lever skam endnu. Også i den grad! Der har virkelig været knald på de sidste 8-10 dage, og det ser ud til at fortsætte.

Sidste lørdag var jeg ung teenager til rockkoncert med alt hvad det indebærer af fadøl, fuldskab, headbangin' og ikke mindst VIP tilstande i et baglokale. Behøver vel ikke sige det var en FED aften/nat?!

Mandag vågnede jeg dog op og følte mig vildt gammel, fordi føromtalte headbangin' havde låst min nakke fast - knap så fed start på ugen.

Onsdag fik jeg et længeventet opkald. Nogen ville have mig til jobsamtale. MIG!
Torsdag var jeg så til min første reelle jobsamtale til mit første rigtige voksenjob inden for min uddannelse. Og det gik pissegodt! Jeg var så glad for at være én af 4 ud af 67 ansøgninger, og især for at have haft en god og positiv oplevelse.

Senere torsdag får jeg et nyt opkald. De vil ha' mig! Sgu. MIG! Jeg er lige blevet tilbudt et job af nogle som synes og tror på jeg er kompetent til at udføre en række arbejdsopgaver. De kommer nok til at tage så grueligt fejl - at gi' et voksenjob til en 7-årig kan kun ende galt.
Det hele er gået så stærkt, så jeg aner nærmest ikke hvad jeg egentligt skal lave på det hersens job, og endnu værre, jeg aner ikke hvornår jeg skal starte! Forventer lidt de ringer til mig i morgen - også for lige at bekræfte endnu engang - jeg tror vidst ikke helt på det endnu. Og alligevel så har jeg kæmpe vinger bagud, som de så kækt siger i Monto Carlo på P3.

Weekenden lagde jeg ud med at genoptage træningen. Pga dårlig samvittighed over ikke at ha været i stedrt i noget der ligner 14 dage, tog jeg derfor 2 timer i træk! Shiit, havde glemt hvor hårdt det egentligt er, men nu er jeg igang igen og det er godt. Der er planlægt træning for de næste to uger, og den plan holder jeg fast i. Det betyder jeg SKAL afsted tirsdag, onsdag og torsdag i den kommende uge...

Lørdag var jeg på Sjælland hos min bror, svigerinde og lille niece sammen med min kæreste og mor. Det var super hyggeligt og skønt at se min lille guldklump igen. Hun er halvandet, og det sker så meget med hende hele tiden. Min svigerinde stillede mig et meget stort og vigtig spørgsmål, som jeg blev utrolig beæret, chokeret og faktisk ret skræmt over. Spørgsmålet gik på, om jeg rent juridisk ville stå som værge for min niece i et børnetestamente, i tilfælde af min bror og svigerinde skulle dø. Det er en voldsom og ubehagelig samtale at have, men synes det er vigtig at tage stilling til den slags, selvom det handler om hypoteser. Jeg vil gå gennem ild og vand for min niece og hendes forældre, så naturligvis sagde jeg ja. Der ligger dog mange ting og tanker i sådan en forpligtelse, og jeg blev oprigtig rørt og stolt over de tør betro mig den opgave at passe på og sørge for deres eneste ene.

Min mor overnattede hos os, så idag har jeg haft kvalitetstid med min mor. Vi har sovet længe, hygget med mad, snakket og været på loppemarked, hvor vi gik total shop-amok! Mere om det en anden dag. Min mor er lige kørt efter vi har set Forbrydelsen 3, og nu putter jeg på sofaen med dyne og hund - ergo, jeg falder snart i søvn.

Der har virkelig være knald på og mit hoved har været på overarbejde med alle de voksne tanker. Der er lagt i ovnen til en spændende periode det næste års tid, men jeg magter ikke at tænke længere end til i morgen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar