tirsdag den 20. november 2012

Rygrad efterlyses!

Jeg har ikke det der ligner rygrad eller ansvar over for mig selv. Forleden proklamerede jeg højt og skideflot, at jeg denne uge SKULLE træne tirsdag, onsdag og torsdag. Det er tirsdag. Jeg var meldt på hold. Jeg droppede det. Fik ikke engang meldt mig af holdet, så der røg 30 kr lige ud af røven! PIS, altså!

Så tænker du sikkert 'Argh, du havde sikkert en go grund til at droppe det i sidste øjeblik'. Næh. Jeg tog med min veninde en tur i IKEA, hvor jeg ville ha gået jule shopamok, men alt det jeg ville ha havde de ikke, eller også syntes jeg det var for dyrt.

'Nåhmen, så brugte du vel resten af aften på noget fornuftigt?' spørger du. Næh. Jeg smed mig på sofaen og kl lårt åd jeg tre forkullede æbleskiver. Pis mig i øret, altså...

Burde ha været til en times intensiv træning. Og ellers burde jeg ha sat lidt vasketøj over. Eller lagt det rene vasketøj sammen og på plads. Eller i det mindste tømt opvaskemaskinen. Kan virkelig hade mig selv sommetider...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar