mandag den 5. november 2012

Monday, monday - la laaa laa lalala

Jeg har haft en helt fantastisk weekend! Har allerede fortalt om min fredag aften HER. Lørdag stod den på kvalitetstid med min kæreste HELE dagen. Som tidligere nævnt er november spækket med aktiviteter, så får ikke mange muligheder for at klistre op ad min kæreste. Derfor var lørdagen afsat til dette.

Vi startede med at tage ud og købe julegave til mig fra ham, hæh! Har fundet de fineste sko i Bianco, men økonomien tillader ikke at kaste 500 bobs efter et par sko de næste par måneder, så havde lokket min kæreste til at gi mig dem før tid - og han hoppede heldigvis på den! Har haft dem på hele weekenden, men har ikke fået taget billede af dem endnu - det må bli på lørdag når de for alvor skal indvies til rockkoncert!!!!

Eftermiddagen foregik i Odense Zoo, hvor vejret var helt perfekt.





Om aften var der planlagt romantisk middag, massage, film og hygge. I virkeligheden fik vi rugbrødsmadder og rødvin

Min middag...

Mandemadder....

Min kæreste faldt i søvn og lå i ske med vores hund efter massage...

Søndag stod den på familiehygge med min svigerfamilie, og der var bestilt tid i bowlinghallen. Åh gud... Jeg har aldrig været vild med sport af nogen form, og jo, bowling er en sport! Men det gik faktisk overraskende godt - jeg startede med at føre, og endte som 3. sidst ud af 6 mand, ikke dårligt.


Jeg vågnede søndag med voldsomt ondt i halsen og en grim hoste. Det har nu ændret sig til en forkølelse, og så er ugen jo skudt godt igang. Det tyder på jeg måske må aflyse nogle ting i denne uge, men håber det er hurtigt overstået - jeg har kastet mig over Detoxthe og C-vitaminer i stride strømme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar