torsdag den 16. august 2012

Bliver jeg aldrig rigtig voksen?!

Jeg husker ikke meget fra min barndom – ikke fordi den var dårlig, tværtimod! Den var helt perfekt, lykkelig og beskyttende. Ingen traumatiserende oplevelser og uforløste følelser der ligger og roder dér.
Teenageårene er komplekse for alle mennesker, men jeg tror, det jeg så allermest frem til i den tid, var at fylde 20 år og dermed slippe for den vilde acne og stressede hud jeg, som så mange andre, var udsat for.

Nu er jeg fyldt 25, og gu’fanden om ikke jeg stadig har bumser!? Helt ærligt…! Min veninde har altid haft smuk og ren hud (også i teenageårene, seriøst?!!), men hun har som 24 årig fået sin første seriøse rynke! Og hvad er så egentligt værst? At hænge fast i ungdommen på ubestemt tid eller ældes alt for hurtigt? Jeg frygter at blive en 65 år gammel dame med bumsehud som en 16 årig teenagedreng – dog med fine ”linier”…

Og nu er det ikke fordi jeg aldrig renser min hud. Igennem de sidste 12 år har jeg virkelig været mange produkter igennem, men det er som om jeg ikke kan finde noget der virker 100% for evigt – dét er frustrerende! Nyeste skud på stammen er renseserie fra Avéne, og jeg håber inderligt det kommer til at virke! Synes jeg så småt er ved at være klar til at træde ind i de voksnes rækker – med voksen-hud, tak!

Heldigvis har jeg dog aldrig været udsat for følgende kommetarer som den kære INFOTAINER nævner HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar