torsdag den 30. august 2012

En god nats søvn hjælper altid

Min tålmodighed med billedebehandling, blog og teknik var ganske minimal igår. Men idag er det en ny dag, og så ser alting ofte meget lysere ud. Det gælder også mit tekniske flair. Derfor kommer her endelig et lille udpluk af billederne fra gåturen ved Hasmark Strand igår - YAY! Alle billeder har været en tur igennem behandlingsmaskinen, bare lige for at prøve det af. Enjoy...
1:Strand og vand, 2: Mine fine StyleSnob der poser, 3: Igår var der utrolig mange både parkeret på stranden, 4: Sten, 5: Min smukke Hund, 6: Sand, 7: Ret idyllisk sommerhus, 8: Der ligger så mange fine sommerhuse i første række til vandet, 9: Ind imellem er der sat bænke op, så man rigtig kan nyde udsigten, 9: Jeg er ret forelsket i det her søde 'dukkehus', 10: Nogen der har glemt havestole...?, 11: Lidt blomsterdetaljer, 12: Gerda 22, 13-14: Gentagelse af 1-2, øver mig lige lidt mere med collager :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar