søndag den 26. august 2012

I luve sundays

Dagen idag startede perfekt. Jeg blev vågen af mig selv UDEN vækkeuret blandede sig - aaahhh! Det fejrede min kæreste og jeg med brunch på Café Passagen.

Lidt kærlighed mens vi venter på mad.

Jeg er faktisk ikke så go til brunch, så det blev til en tunsandwich for mit vedkomme.

Ellers har jeg haft en super dejlig weekend med hygge, hygge, hygge. Hele weekenden har stået på sociale arrangementer med både venner og vores familier hver for sig. Siden maj har samtlige mine weekender været booket op med aktiviteter af enhver art, og det har været nogle fede weekender! Men nu begynder det så småt at stilne af, og det er på sin vis rart. Men kan også mærke jeg bliver lidt rastløst - tanken om, at der ingen planer er for næste weekend gør mig faktisk lidt trist. Jeg må finde på noget ballade...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar