søndag den 26. august 2012

Jeg glæder mig!


Indtil for en måned siden kunne jeg ikke lade vær med at ærge mig lidt over, at efteråret er på vej uden at jeg havde nogle aktiviteter at se frem til. Men som med et trylleslag er alt det ændret! 

September byder på en tur til Legoland (jeg er et KÆMPE legebarn pakket ind i en buttet voksenkrop) og så skal jeg sandelig til Paris! Jeg ELSKER Paris og det er min 3. tur til byen. Skal lige ha købt billetter til Lukas Graham i Odense, så jeg slutter september af med god musik.

I oktober flytter min yndlingspige til Odense, og glæder mig sådan til hun kommer til at bo præcis 550 meter fra mig. I år er det 10 år siden vi mødte hinanden på efterskole, og efter nogle år hvor vi ikke har haft så meget kontakt, synes jeg det er vældig passende vi kommer til at bo tæt på hinanden igen. Synes allerede vi har så mange sjove ting planlagt vi skal lave sammen, og det bliver så skønt.

November byder på mindst én fantastisk koncert med Tim Christensen and the Damn Crystals. Det bliver min 4. koncert med dem alene i år, og jeg har utrolig høje forventninger! Min kærlighed til Tim Christensen går mange år tilbage, og fortjener et indlæg helt for sig selv (og ét er slet ikke nok – just you wait and see!) Jeg håber inderligt der bliver mulighed for også at opleve dem i Århus eller København – eller begge steder.

December giver sig selv. Eftersom jeg er et legebarn er jeg naturligvis helt tosset med jul og alt hvad der hører med af julekalender, hjemmelavet konfekt, juleture, juleindkøb, juletræ, oppyntning, æbleskiver, advent og alle gaverne! Ja, der skal nok komme ufattelig mange indlæg i december – måske jeg laver min egen jule-blog-kalender…

Så AU2012 kan bare komme – jeg er MAKS klar! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar