mandag den 20. august 2012

It's like an addiction....

Okay, here goes...
Jeg ELSKER reality-tv! Så tv3 er naturligvis én af mine bedste tv-venner - på top 3 over yndlingskanaler. I aften har tv3 valgt at diske op med intet mindre end 3 timers helt nyt reality. Lige nu er "6 på date" igang, hvilket er et program jeg ikke har forventet meget af. Men må indrømme, at det er intet mindre end genialt at samle 6 Paradise Hotel-piger sammen med Frederick Joshua Fedderlein! Det kan da kun blive godt.

"Gustav & Linse på udebane" har jeg set frem til lææænge! De er begge karakterer, man enten hader, elsker eller elsker at hade. Jeg elsker dem. Helt, holdent og ubetinget. Og idéen om at sætte disse to typer sammen er jo total oplagt! Ingen hemmelig at jeg derfor også var vild med "Familien på Bryggen" og "For Lækker til Love". Jeg vil gerne til en fest med de to en dag.

Sidst, men ikke mindst dukker "Familien fra Holtewood" op på skærmen kl 21. Jeg bryder mig virkelig ikke om ham manden - eww, jeg synes han er klam med ulækker på! Så tror det bliver programmet/personerne jeg kommer til at elske at hade. At de har kaldt smukke Holte for Holtewood synes jeg vidner om selvironi, og dét kan jeg forstå og være med på.

Som prikken over i'et er jeg alene hjemme i aften, så kan være helt alene i min egen reality-bobbel og labbe det hele i mig! Mangler dog lige en gang bland-selv-slik. Og cola. Og chokolade. Og en is...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar