onsdag den 15. august 2012

Nyt legetøj


Jeg har købt en helt ny fantastisk og dyr ting, som jeg allerede er vildt glad for. Det er denne her smuksak

Olympus E-PL3 - skal ha fundet på et mere handy navn... Elmer, måske?

Glæder mig simpelthen så meget til at komme ud og lege med det og finde nogle fede motiver! Har længe ønsket mig et bedre kamera end det klassiske – og efterhånden forældede – digitalkamera. Min kæreste har et super fint spejlreflekskamera – et Canon EOS 550D, for de interesserede – men jeg synes det er mega upraktisk! Jovist tager det ualmindeligt flotte og skarpe billeder, men jeg er ikke vild med tanken om, at jeg skal ha en ekstra taske udover den sædvanlige, når kameraet skal med på tur. Derfor faldt jeg ret hurtigt for de hersens hybridkamera. De er en tand større end digital’en, men slet ikke i nærheden af de store spejlreflekser, så det kan nemt være i den obligatoriske overlevelsestaske J

Nå, men jeg ved sådan set ikke en fløjtende fis om teknikken i at tage smukke, vilde og fede billeder – jeg knipser bare når jeg ser noget usædvanligt, sjovt, pænt, skægt eller mine venner. Vil nu rigtig gerne lære alt om hvad det der eksponering, lukketid, iSO, blænde ect. ect. betyder, og hvad jeg lige selv skal gøre for at det bliver fede billeder.

Tænker derfor bloggen her må være det optimale sted at smide mine øvebilleder ind, so be prepared to be spammed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar