fredag den 24. august 2012

Man Candy, mmmhh!


Så blev det endelig fredag! Og weekenden skal skydes i gang med lidt lækkert eye- and ear candy – det er en dobbelt bonus, lidt ligesom at få en berliner med ekstra sukker på.

Rasmus Walter er dagens mand. Jeg var med fra begyndelsen med Grand Avenue og så bandet 2 gange på Sønderborghus (FYI så er det dér al VIP udspringer fra – mere om det en anden dag). Jeg faldt allerførst for musikken, og blev bestemt ikke skuffet da jeg så manden. HAPS en laps!

I 2011 udgav Rasmus sit første solo album efter års pause fra musikscenen og GA, og jeg synes han gør det super godt – og så endda på dansk. Senere på året kommer der en ny single fra et album der udkommer start 2013. Jeg glæder mig! Her er en lille smagsprøve


Min weekend byder på parmiddag i aften, frisør i morgen tidlig, familiedag i zoo med min familie og grill hygge om aften. Søndag står på afslapning og måske lidt veninde-hygge. Ha en dejlig weekend - det får jeg i hvert fald!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar