onsdag den 29. august 2012

Det 'sande' sted - get it, or is it just me....?

Jeg har et yndlingssted, som jeg ofte besøger. Her nyder jeg at gå tur enten selv med Hund eller sammen med kæreste og Hund. Jeg elsker at smide skoene og gå i sandet om sommeren. Om efteråret og vinteren er det fantastisk at komme ud og blive blæst igennem, og komme hjem med røde kinder. Omkring et par gange i måneden kører jeg derud og nyder naturen og de smukke, fine og skæve sommerhuse der ligger lige ned til vandet.

Udover at øve mig i at tage billeder, finde de små motiver og detaljer, øver jeg mig også i at redigere billederne. Jeg havde et mindre melt-down tidligere, fordi jeg er en idiot til teknik. Det skal bare virke og gøre som jeg vil, og det gør det sgu sjældent! Så skulle man tro det var en fordel at dele adresse med en it-nørd, men nej - tværtimod! Manden er ikke meget for at hjælpe mig, og når han samtidig mangler pædagogisk flair og tålmodighed med it-idioter er det ikke nemt for os. Men efter surmuleri, bandeord og hakkeri lykkedes det mig at forstå manden og redigeringsprogrammet. Og ærlig talt, så er det virkelig smart hvad man alt kan gøre ved et simpelt billede. Jeg må lege videre.

Idag blev det til en hyggetur kun mig, Hund, Elmer (mit kamera) og Rasmus Walter i ørerne. Jeg kan love jer for Elmer var på arbejde, og som jeg tidligere har advaret om er der spam på vej - som i lige nu!




Okay, det der spam blev så ikke lige til noget - billederne vil ikke som jeg vil. Grrr!!!! Må lige ha fundet et program der kan hjælpe med det, for spammes dét skal der!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar