mandag den 27. august 2012

Hverdagens rytme - eller mangel på samme...


I dag er min kæreste startet på job igen, og det er som om nu er sommeren og ferien virkelig slut. Som i endeligt – ’for good’! Det betyder, at jeg skal finde en ny rytme i hverdagen. Det føles næsten som et nyt år der starter, og jeg har sådan set lavet en lille række ”nytårs-fortsæt”.

Jeg arbejder i øjeblikket kun deltid, og min arbejdstid ligger fra omkring kl. 12 til kl 17. Det er super lækkert når nu jeg er jordens største B-menneske! MEN har sat mig for jeg gerne vil øve mig i at stå tidligt op, hvilket vil sige senest kl 9 – lågsus, right? Men en ret stor udfordring for mig personligt. Formiddagen er nemlig dér jeg kan få mest ud af min dag, mht de praktiske gøremål på slottet.

Et nyt projekt der er ved at starte op er motion og vægttab. Jeg er, som så mange andre piger, kronisk utilfreds med min krop, og vil gerne tabe de klassiske 10 kilo. Jeg håber og tror, at efteråret er tiden hvor der kommer en god motionsrytme for mig. (Lige nu er kl. 21.19 og jeg kæmper en brav kamp for at holde nallerne fra de 4 Snøfler jeg har liggende i køleskabet. Aften-snacking er min værste fjende!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar