fredag den 14. september 2012

Bevismateriale A-E


Det er efterhånden ved at skimme igennem hvor glad jeg er for at gøre status over diverse ting. Men du kan lige så godt vænne dig til det, for jeg stopper ikke foreløbigt!

Denne status handler om det der med den sunde livsstil – igen! Men denne gang er jeg noget mere stolt over mig selv. Hele ugen er gået helt fantastisk, hvis man ser på indtaget af slik og søde sager. Den konto er nemlig lig nul! Min mave har ikke været helt på toppen og har reageret prompte på især cola og fed mad, så det gav lidt sig selv ikke at spise den slags. I løbet af weekenden har jeg planer om at lave en kæmpe portion suppe med masser af kål og grøntsager, der kan rense kroppen igennem den næste uges tid. Dog kan jeg mærke allerede nu, at maven er ved at være glad igen. Så NU gælder det om at holde fast! Men for den sidste uges indsats fortjener jeg ros og skulderklap.

Frugtskålen er blevet fyldt op igen og igen og igen.

     

 Jeg begynder at kunne finde rundt i mit fitnesscenter igen, og der er rent faktisk bevis på at jeg har været afsted!














Min akillessene i alt det her er aften snacking. Jeg bliver altid enten lækkersulten eller reelt sulten omkring kl. 22-23. Jeg havde en sød veninde, som går meget op i træning, der fortalte, at det var okay at spise noget sent om aften. Så længe det bare var noget sundt og fiberholdigt. Det arbejder jeg mig langsomt hen imod. 

I går aftes prøvede jeg denne her fætter


Det var en blandet fornøjelse… Den var ret smuldrende i konsistens og smagte ikke specielt sødt af chokolade, som jeg ellers umiddelbart forventede. Dog holdt den mig mæt, og det er jo sådan set det vigtigste. Ellers er jeg rigtig glad for at spise knækbrød med banan om aften. Det er let og sødt, og ligger ikke tungt i maven.


Jeg har aldrig været god til at spise morgenmad, og før spiste jeg som regel en bolle med noget pålæg eller ost. Nu har jeg fået øjnene op for A38 med hindbærsmag! MUMS, det er lækkert! Mysli har aldrig rigtig været mig, i stedet kommer jeg Kellogg’s All Bran i, og det er en fantastisk kombi. Så lækkert, at jeg sommetider også bruger det som aften snacking – jaja, kald mig bare crime rider, jeg lever et liv på kanten. Det smager både surt og sødt og hjælper givetvis også på min urolige mave.

Jeg er stolt af mig selv og mine fremskridt – og det er helt bevidst jeg vælger ikke at nævne noget om hvordan det går med at stå tidligt op. Det arbejder jeg stadig på J

2 kommentarer:

  1. Det er bare SÅ sejt, og du fortjener bestemt et kæmpe skulderklap!! *klap klap*
    Knækbrød med hyggeost og kiwi er en favorit her, måske det også er noget for dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, du er så sød ved mig. Og det er ekstra dejligt at klap på skulderen af en VIP ;)
      Uhh, elsker osse knækbrød og ost, men har aldrig tænkt på at komme kiwi på - det må prøves! Tak for tippet :)

      Slet