fredag den 7. september 2012

Kig på ShopShop-siden NUUUUUU!!!!

YAY!!! Så fik jeg endelig taget billeder af de ting jeg gerne vil sælge og fik smidt dem op på ShopShop siden - sikke fremskridt! Og inden du kommer for godt igang... Jaja, jeg ved godt der er et værre rod over på den side. Jeg kunne nemt spise dig af med, at det er helt bevidst for at illustrere hvordan mit klædeskab og skuffer ser ud i virkeligheden. Men faktum er, at jeg er en idiot til computer og teknik, og tålmodighed rummer jeg slet ikke inden for dette område. Såeh, du må leve med det nederen layout indtil jeg finder på noget andet.
Der står lidt praktisk info inden jeg spammer løs med billeder og info. Giv lyd, hvis du er i tvivl - eller sagt med en lille sang... 'spørg om hjælp, hvis du er i tvivl - spørg, for hjælpen den er nær, og hjælp kan redde liv'!

ENJOY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar