fredag den 14. september 2012

Når underskud vendes til overskud

Pyyh, det der manglende overskud har forfulgt mig det meste af dagen. Jeg valgte helt uden diskussion med mig selv at droppe cykelturen i blæst og regn og i stedet hoppe på bussen. Jeg betalte prisen ved at ha sindssygt travlt og endda også komme en smule for sent på job - UPS!

Men jeg synes vejret passede til mit humør, og må være ærlig at sige, at jeg har glædet mig til at krybe i en sweater. Jeg er vild med alle årstider, men jeg ikke vild med de der overgangstider. Jeg er en idiot til påklædning i overgangstiderne, så ender altid med at starte dagen ud med at ha aaalt for meget tøj på og kampsvede. Når jeg så har fri fra job og skal hjem er det pisse koldt, og jeg har for lidt tøj på og med. Det er meget nemmere, hvis det hele dagen er nok med bare en løs kjole om sommeren, eller fuld påklædning med sweater og tørklæde og vinteren, uden at fryse eller svede hele dagen.

Anyways, overskuddet steg en smule da jeg blev tilbudt et lidt hjem fra job af min søde arbejdsgiver - ja, jeg er ret priviligeret. Aftenen skal tilbringes på sofaen under tæppe i sweater, hyggestrømper og med the, godt tv og tændte stearinlys. AAAHHHHH!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar