torsdag den 6. september 2012

Forandring fryder

Jeg følte mig ikke helt tilpas med det tidligere blognavn - det strammede lidt i armhulerne. Derfor har jeg nu skiftet navn (altså, ikke i virkeligheden) og synes den nye titel passer bedre - der er bedre plads til at vokse med det her navn på.

Navnet er valgt som en god kombi af et par ting der kendetegner mig. 'Fru' er måske lidt misvisende, idet jeg ikke er gift. Men jeg er ret sikker på jeg blir det en dag i fremtiden og tror faktisk også jeg allerede kender min 'Hr.'
Hane står for lidt af en dobbeltbetydning. For det første er det en del af mit fulde navn, og for det andet har jeg en mand der bor inde i mig. Han hedder Jørgen, og ham præsenterer jeg dig for en anden god dag. Jeg synes derfor selv det var en fin sløjfe at binde med lidt af hvert der faktisk siger rigtig meget om mig som menneske. Selv er jeg ret godt tilfreds.
En smuk hane jeg mødte i zoo for noget tid siden.

Synes iøvrigt mit nye profilbillede er intet mindre end genialt! Do you get it...? Det er en VIP-hane - lidt lissom mig. Det fortæller jeg også mere om en dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar