fredag den 14. september 2012

Koncert i sigte


Så er det fredag igen. Synes ugen har virket lang, men er alligevel fløjet afsted. Jeg har inviteret min kæreste på date, og forleden kom billetterne til daten – vi skal nemlig høre, se og opleve Lukas Graham i Odense Idrætshal fredag d. 28.09, dagen efter jeg er kommet hjem fra Paris! 


Derfor synes jeg det er passende at weekendens sang skal være en live udgave og endda en lille medley. Desuden er jeg fuldstændig tappet for energi og overskud idag, så har brug for lidt tempo til at komme op i gear inden jobbet kalder



Jeg glæder mig simpelthen så meget til at opleve de drenge på scenen – tror de har en evne til at skabe en fantastisk atmosfære og være total uformelle under koncerten. I starten af ugen mistede Lukas sin far, der døde af en blodprop. Det er så tragisk når sådan noget rammer én og ens familie – jeg taler desværre af erfaring. Jeg håber dog Lukas kan finde trøst i musikken og få sin sorg bearbejdet derigennem. Han er et stort talent, og jeg synes han fortjener en strålende karriere.

Min weekend byder ikke på de store planer. Det mest sindsoprivende er vidst , at min kæreste og jeg skal på jagt efter en badevægt. Længe leve Hr. og Fru Hakkebøf! Vi skal vidst ha et væddemål på bordet om hvem der kan tabe flest kilo inden november/december. Jeg satser på jeg vinder! Go weekend, derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar