mandag den 3. september 2012

Klar, pirat, start!


Sidste mandag løftede jeg allerede lidt sløret for, hvad efteråret skal gå med for mit vedkomme. Træning, vægttab og en fornuftigere dagsrytme. Gennem hele sommeren har jeg holdt fri med god samvittighed og spist den ene is efter den anden, kun afbrudt af masser af øl og verdi til at skylle det søde stads ned med. Jeg har haft en deadline for mig selv der hed, at til september skulle jeg for alvor gå i gang med seriøs træning, sunde kostvaner og generelt få opbygget en rygrad.

Nu er det så den 3. september… Lad mig kort ridse op i tal hvordan den forløbne uge har set ud med de her nye, utilpassede briller på:
  • 2 gange er jeg stået op før kl 9
  • 1 gang er jeg gået i seng igen efter at være stået op kl 9
  • 1 gang har jeg været ude at løbe
  • 2 gange har jeg været i fitness
  • 6 øl har jeg drukket
  • 3 shots røg der også ned
  • 4 stykker frugt er der blevet spist
  • 4 Snøfler blev der spist
  • 3 gange har den stået take away (burger, sushi, pizza)


Jeg er ikke ligefrem stolt af mig selv…. Tværtimod! Tror virkelig jeg bør overveje at kaste penge efter én der kan holde mig op på, at nu er det altså en seriøs aftale jeg skal overholde! Jeg er vildt respektløs over for mig selv, og holder aldrig de aftaler jeg indgår med mig selv, så tror en fagperson ville hjælpe på det. Og så må denne person også mægtig gerne motivere og heppe på mig, mens jeg får klap på skulderen af bare det mindste skridt i den rigtige retning.

Til næste år har jeg (naturligvis) allerede planlagt et par aktiviteter, hvor de 10 kilo mindre vil gøre rigtig godt. Bl.a. skal jeg en tur til Kap Verde, og vil gerne for en gangs skyld prøve at føle mig tilpas i en bikini. Det burde være en gulerod (læs romkugle) til at holde mig selv op på, at NU er tiden altså kommet. Jeg håber sørme det sker. 5 kilo inden året er gået, så er jeg halvvejs til mit (foreløbige) mål. KOM SÅÅÅÅ!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Skulderklap fra mig!! Jeg hepper på dig hele vejen! :)

    SvarSlet
  2. TAK, har brug for alle de skulderklaps og los i røven jeg kan få med på vejen!

    SvarSlet