fredag den 21. september 2012

My dog and me...

Så lige på Facebook, at sjove Superheltemor havde linket til en sjov og helt igennem faktuel tegneserie, hvor en mand fortæller om livet med sin hanhund.

Jeg har jo, som nævnt tidligere, min egen hund, Henny. Hun er biologisk en tæve (eller, en tæve som er steriliseret), men hun opfører sig ofte som en hanhund. Bl.a løfter hun tit bagbenet når hun tisser, og sommetider får hun et flip, hvor alt og alle skal bolles - very charming!

Jeg kunne derfor nemt relatere til til 'My dog: the paradox' og sad sådan bare og nikkede genkende til samtlige billeder, og følte mig glad for at min hund ikke er den eneste der opfører sig sådan - til trods for det er to forskellige køn der er tale om. Der er nok noget om, at hunde ligner deres ejere. Jeg må snart fortæller jer om min indre mand Jørgen - måske Henny har lært noget derfra...

Hvis du synes overstående link var sjovt, vil du garanteret rulle rundt på gulvet af grin over denne side

Ha en skøn fredag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar