torsdag den 20. september 2012

Jeg har fået en tvilling

... eller i hvert fald har jeg fundet min åndelig tvilling. Det er en pige som jeg har læst sammen med på mit studie, men det er faktisk først efter vi afsluttede uddannelsen vi begyndte at tale sammen og ses. Hver gang vi har været sammen dukker der nye ting op, hvor vi er komplet ens. Det er alt lige fra samme smag i fyre, familieværdier, sætningskonstruktioner og ordvalg, og til genre i bøger.
Jeg er lige kommet hjem efter en hyggelig aften i hendes selskab, og jeg er så glad for vi begge er interesseret i at få et godt venskab. Det kan virkelig være en udfordring at finde venner når man er voksen. Det er noget nemmere når man går i børnehave og møder en pige i sandkassen, som også gider lave mudderkage. Så er grundlaget for et langt venskab allerede lagt. Sådan foregår det bare ikke når man er voksen - jeg er ofte den eneste voksen i sandkassen der stadig synes det er sjovt at lege med mudder. Derfor er næste aftale allerede i hus, og den involverer både shopping, sushi, vin og drinks - det kan kun bli en succes!
Godnat, søde læsere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar