lørdag den 29. september 2012

I'M BAAAACK!!!

HEJ!
Sent torsdag nat kom jeg hjem efter nogle fantastisk skønne dage i Paris. Jeg har været go at skrive lidt dagbog til hver dag, som jeg vil dele med jer i løbet af ugen i forskellige indlæg.

Paris er mit andet hjem, jeg føler mig total hjemme og tryg i den by, og tror aldrig jeg blir træt af at komme på besøg. Elmer var helt i sit es og fik taget mange fine billeder - nogle af dem kommer også op her i løbet af ugen.

Ud over at ha været i Paris mandag-torsdag, så er vores nye fine bil, InGolf, også kommet i denne uge (billede følger senere). Vi bestilte ham i marts, og fik at vide han ville komme til os i december. MEN i sidste uge ringede forhandleren, at vi kunne hente ham i onsdags. Han er så fin, og passer helt perfekt til mit image.

Igår aftes (fredag) havde jeg inviteret min skønne kæreste til Lukas Graham koncert i Odense Idrætshal. Det var en kæmpe succes, og bestemt et band jeg gerne vil se igen! Der var fed energi og en lækker afslappethed drengene imellem på scenen, og det smittede af hele vejen igennem publikum. Inden vi tog til koncert var vi ude at spise. Helt tilfældigt kom vi forbi en restaurant vi aldrig tidligere havde hørt om eller set. Den hedder Kok&Vin og ligger i St. Gråbrødrestræde. En helt igennem perfekt fransk restaurant, hvilket passede mig helt fint. Når nu jeg ikke kan være i Paris hver dag, må jeg sørge for at have lidt af Paris hos mig i hverdagen. Mon ikke der kommer en anmeldelse af stedet her på siden en dag? Jo, det tror jeg nu nok, for det er helt sikkert et besøg mere værd!

I morgen (søndag) går turen til Legoland. Min bror og hans mand har en lille dreng i aflastning hver anden weekend, og eftersom jeg er et lille barn gemt i en stor voksen krop, blir det skægt at komme tilbage dertil. Jeg har ikke været i Legoland i mange år, så glæder mig til at se det hele igen.

En lille kort opdatering på ugens løb - i næste uge spammer jeg løs med masser af Paris og smukke billeder.
Ha en skøn aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar